top of page

VERZENDING

Bij Studio Wonder verwerken en verzenden we jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen.

Zodra je pakketje is verzonden, ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven e-mail adres.

Houd er rekening mee dat de levertijd afhankelijk is van de vervoerder en eventuele drukte bij de bezorgdiensten. Studio Wonder is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de verzending.

We verzenden binnen België met Bpost. De levertermijnen zijn een gemiddelde. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of verloren pakjes.

 Bpost: België: 1-3 werkdagen

Levering aan huis € 6,75

Levering pakjes automaat €5,95

 

Pakje ophalen in ons atelier

Je kan er ook voor kiezen om je pakketje ter plekke in ons atelier op te halen in Diepenbeek

(Mizerikstraat 107, 3590 Diepenbeek) Selecteer dan de optie 'Ophalen' tijdens het afrekenen.
Je ontvangt een mailtje als jouw bestelling beschikbaar is in het atelier.

RETOURNEREN

We hopen dat je blij bent met je bestelling. Maar mocht je toch willen retourneren, dan heb je 14 dagen na ontvangst om een retouraanvraag in te dienen.

 

Voorwaarden:

Je retour wordt geaccepteerd als het product ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zit. Vermeld bij je aanvraag altijd je bestelnummer.

Hoe vraag je een terugbetaling aan?
Stuur een e-mail naar studiowonder@outlook.be.

 Aanvragen via social media worden niet behandeld.

Zodra je aanvraag is goedgekeurd, kan je het product (op eigen kosten) retourneren naar ons atelier: Mizerikstraat 107, 3590 Diepenbeek.

Houd er rekening mee dat eerdere verzendkosten niet worden vergoed bij een terugbetaling.

Let op: Retourzendingen zonder voorafgaande aanvraag kunnen we niet verwerken.

Heb je vragen? We helpen je graag via studiowonder@outlook.be

Beschadigd of verkeerd product ontvangen?

Is je product beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd? Laat het ons binnen 3 werkdagen weten en we zorgen voor een snelle oplossing. Indien nodig sturen we een nieuw product op – uiteraard zonder extra kosten.

Uitzonderingen – Wat kan niet retour?

Gepersonaliseerde producten – Omdat deze speciaal voor jou gemaakt zijn, kunnen ze niet geretourneerd worden (tenzij wij een fout hebben gemaakt).
Cadeaubonnen – Deze kunnen niet worden terugbetaald.

Omruilen?

Wil je een product ruilen? De snelste manier is om het ongewenste product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. De verzendkosten voor omruilen zijn voor eigen rekening.

Heb je nog vragen? Stuur ons een mailtje, we helpen je met plezier! 

bottom of page